Panaszeljárás és az áruk visszaszállítása

Mint minden minőségi e-shop, amely igyekszik lelkiismeretesen végezni a munkáját, állandóan azon dolgozunk, hogy minden zökkenőmentesen menjen. Ennek ellenére nálunk is előfordulhatnak hibák, ám mindig ittvagyunk, hogy biztos lehess benne, hogy a végén minden jól alakul :). Amennyiben szeretnéd kicserélni vagy visszaküldeni a terméket, a folyamat nagyon egyszerű:

vratenie tovaru hu

Kérjük, amennyiben szeretnéd visszaküldeni a megvásárolt terméket, a lentebb leírt módon tedd. Amennyiben a csomag méretei megfelelnek a lentebb feltüntetettnek, a Csomagkuldo.hu szolgáltatásán keresztül könnyen és a lehető legköltséghatékonyabb módon küldheted vissza nekünk a csomagot.

1.Kövesse a fenti „önkiszolgálás” lépéseit.

2. Az árut kétféleképpen is visszaküldheted, a lentebb található címünkre, vagy a packeta.hu átvevőhelyei használatával.

3. IDE KATTINTVA  (a legolcsóbb visszaküldési mód) megvásárolhatod az áruk visszaküldését a Csomagkuldo.hu átvevőhelyén  keresztül. Az információkat az űrlap kitöltése után kapod meg. 

 4. Az áru visszaküldésének feltételei a Csomagkuldo.hu által: 

  • A szállítmány legfeljebb 10 kg-os 
  • A szállítmány egyik oldalának maximális mérete 70 cm
  • A szállítmány mindhárom oldalának maximális összege legfeljebb 120 cm (pl. 50 × 40 × 30 cm méretű küldemény)

5. Ha a visszaküldeni kívánt csomag nem felel meg ezeknek a paramétereknek, a lentebb feltüntetett címre kell elküldeni.

6. Ne feledd, hogy a terméket eredeti állapotában és eredeti csomagolásában, minden tartozékával és címkéjével együtt kell visszaküldeni (az áruknak alkalmasnak kell lenniük a viszonteladásra).

7. Küldd el nekünk az árut a vásárlástól számított 14 napon belül (utánvéttel küldött csomagokat nem fogadunk el):

flexity s.r.o.

Saratovska 6 / D

84102

Bratislava

Slovakia

 

Miért nem ingyenes a visszatérítés?

Az ok egyszerű. Arra kérjük értékes ügyfeleinket, hogy ellenőrizzék megrendeléseiket és válasszák ki a megfelelő árut, ami segít minimalizálni az áruk esetleges visszaszállításával (szállítás, csomagolás...) járó környezeti hatásokat. Folyamatosan törekszünk a termékinformációk fejlesztésére, hogy elsőre sikerüljön megfelelően választanod. Van egy nagyon jól informált és készséges ügyfélszolgálati csapatunk is, amely segítséget nyújt minden kérdésed megválaszolásában, vagy a vásárlás előtt segít jobban megismerni az általad választott terméket (részletes fotó, videó, hang stb.).

REKLAMACIA 

1.Kövesse a fenti „önkiszolgálás” lépéseit.

2. Az alább felsorolt ​​paramétereknek megfelelő szállítmányok visszaküldése ingyenes:

  • A szállítmány egyik oldalának maximális mérete 70 cm
  • A szállítmány mindhárom oldalának maximális összege legfeljebb 120 cm (pl. 50 × 40 × 30 cm méretű küldemény)
  • A csomag maximális tömege 10 kg

3. Ha az áruk nem felelnek meg ezeknek a paramétereknek, el kell küldeni őket a lentebb feltüntetett címünkre.

4. A panasz űrlap kitöltése után azonosító ID kódot kapsz tőlünk. Vidd el a csomagot a Csomagkuldo.hu egy átvevőhelyére és add át az egyik munkatársnak. Az átvevőhelyek listáját itt találod: Átvevőhelyek | Csomagküldő (csomagkuldo.hu)

5. Nagyobb méretű áruk esetén kérünk, küldd el nekünk a biztonságosan csomagolt árut az alábbi címre (utánvéttel küldött csomagokat nem fogadunk el).

flexity s.r.o.

Saratovska 6 / D

84102

Bratislava

Slovakia

 

INFORMÁCIÓK

Visszaküldött csomagok esetében:

  • Tüntesd fel a megrendelés számát (elég ráirni a csomagra, csak abban az esetben érvényes, amennyiben egyenesen a címre küldöd a csomagot)
  • Kérlek tedd el az igazolást is a csomag feladásáról, ha esetleg keresni kéne a küldeményt (csak abban az esetben érvényes, amennyiben egyenesen a címre küldöd a csomagot).
  • Amennyiben kitöltötted az online űrlapot nem kell e-mailt írnod/telefonálnod, minden üzenetet rögzítünk
  • Nem szükséges csatolnod a megrendelésed és a számla másolatát, ezeket a dokumentumokat elektronikusan rögzítjük.
  • Higiéniai okokból nem cseréljük ki a zoknikat, pólókat és melltartókat. A visszaküldött ruházat nem lehet használt, viselt, mosott, sérült vagy deformálódott. A cserélni kívánt áruknak tartalmazniuk kell az eredeti címkéket és csomagolást. 
  • Az általad használt csomagolásnak és szállítási módnak biztonságosnak kell lennie. Nem vagyunk felelősek a termékekért, amelyek a szállítás során megsérültek vagy elvesznek
  • A visszaküldött árukért pénzt kizárólag banki átutalással küldünk.

Panaszeljárás esetén:

  • Tüntesd fel a megrendelés számát (elég ráirni a csomagra, csak abban az esetben érvényes, amennyiben egyenesen a címre küldöd a csomagot)
  • Kérlek tedd el az igazolást is a csomag feladásáról, ha esetleg keresni kéne a küldeményt (csak abban az esetben érvényes, amennyiben egyenesen a címre küldöd a csomagot).
  • Amennyiben kitöltötted az online űrlapot nem kell e-mailt írnod/telefonálnod, minden üzenetet rögzítünk
  • Nem szükséges csatolnod a megrendelésed és a számla másolatát, ezeket a dokumentumokat elektronikusan rögzítjük.
  • Az általad használt csomagolásnak és szállítási módnak biztonságosnak kell lennie. Nem vagyunk felelősek a termékekért, amelyek a szállítás során megsérültek vagy elvesznek
  • A visszaküldött árukért pénzt kizárólag banki átutalással küldünk.

Annak érdekében, hogy értékelhessük, hogy sérült termékére vonatkozik-e a jótállás, kérjük, küldj nekünk egy fényképet a termékről a kár leírásával együtt az info@flexity.hu címre vagy az űrlapon jelezd ezt, és mi azonnal kapcsolatba lépünk Veled további utasításokkal.

Amint megkaptuk a panaszolni kívánt terméket, elküldjük a gyártónak felülvizsgálatra. Felhívjuk figyelmed, hogy ez a folyamat akár 30 napot is igénybe vehet.

Ha a visszaküldött termék gyártási hibákat tartalmaz *, mi gondoskodunk egy új és hibátlan darab cseréjéről, és saját költségünkön elküldjük Neked. Ha azt a terméket, amelyre érkezik a panasz, már nem gyártják, visszatérítjük érte a pénzt. Felhívjuk figyelmed, hogy a helyettesítő termékek szállítása, amelyek jelenleg nincsenek készleten, több napot vehet igénybe.

* A gyártási hibák olyan hiányosságok, amelyek a gyártási folyamat során keletkeznek, mivel nem felelnek meg a gyártó szabványainak az adott terméktípusra vonatkozóan. A termék tervezési jellemzőinek hibái nem tekinthetők gyártási hibáknak. Az önkárosítás vagy a termék nem megfelelő kezelése által okozott károk szintén nem minősülnek gyártási hibának.

 

poskodeny balik hu

1. Ha a csomag láthatóan sérült a küldemény átvételekor, kérjük, ne fogadd el. Készíts képet a sérült csomagolásról.

2. A lehető leghamarabb kapcsolatba kell lépnie a Csomagkuldo.hu munkatársaival: info@packeta.hu vagy telefonon keresztül a +36 1 400 88 06 telefonszámon és jelentsd a problémát.

3. Jelentsd a sérült szállítmányt az info@flexity.hu e-mail címünkre.